I scrud it up, like always

ursäkta för min engelska stavning, heheh vet inte ens om det stavas så.. Iallafall så vill jag bara gnälla lite, känns som att jag inte gjort det på ett tag nu ahaah!

Och som vanligt så ska jag gnälla på skolan. Tycker skolan är bajs just nu, så himla mycket saker som ska göras så jag har längre ingen koll...Vet att jag har ett arbete i idrott som är en vecka försenat, sen ska jag skriva ett svenska argumenterande tal tills nästa vecka, är inte ens halvklar.  Ska prata i 10 minuter och mitt betyg hänger typ på det här känns det som. Måste även skriva MVG på Idrotts arbetet om jag vill ha det i betyg vilket jag vill, men säkert inte kommer få. Yes alltid så positiv!
Sen har jag en filosofi inlämning v 21 likaså ett stor psykologiprov även den vecka, dvs så måste jag skriva klart filosofin tidigare så att jag hinner plugga på psykologin. Vet fan knappt vad jag läser för kurser längre, så jävla utbränd känner jag mig. Inte utbränd på riktigt men har verkligen ingen ork eller lust med nånting längre...

Måste hitta fokus...fokus!!

allt känns bara so fucked up


Kommentarer
Postat av: emshiie

söt header!

Postat av: Lizy

Oj, vad jag kände igen mig i detdär...allt med skolan är ju verkligen skit nu. Läxor upp till öronen...

Hoppas det löser sig för dig bara! Gå ut och spring nån halvtimme varje dag? Det har jag börjat med (med inspiration från ingenstans, men jag hoppas att det dämpar stressen en aning iaf) :)

Kram på dig!

2010-05-05 @ 13:51:42
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: eemmaaj - music ♥

kikar in :)

2010-05-05 @ 15:28:22
URL: http://saveu.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback