I want my life back

Ligger i sängen och har nyss skrivit klart svenska talet och gjort en powerpoint till det! känner mig nöjd på den fronten.
Kan inte fatta hur lite tid det är i skolan kvar, men hur mycket som helst att göra och det suger musten ur mig. Jag vet inte hur jag ska prioritera. Om man ska försöka göra alla lite halvdant eller om man ska satsa på nått specifikt ämne... Känner att jag inte har något liv och att hela mitt liv kretsar kring arbeten.

Imorgon ska jag åka till stockholm och hälsa på där jag förmodligen kommer att jobba til hösten. Spännande, men även då kryper ångesten fram då min tidsplanering spricker en aningen. Jag får helt enkelt ta med mig datan och skriva på tåget på väg upp...

Fick dock en liten sovmorgon idag, men är jag piggare för det? nej inte ett dugg och just nu vill jag bara ha tillbaka mitt gamla liv. Ett liv där läxbärgen inte var lika höga som nu.. men inte långt kvar nu... bara att hålla uut!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback