mår skit

Kunde knappt sova inatt, hade lite ångest och ville bara ligga kvar i sängen. Men jag skulle hämta ut biljetterna till sex and the city 2 så jag var tvungen att åka till skolan, skulle även till trafikskolan efter så det blev som det blev. Dock hämtade jag inte ut biljetterna för Sf har inte öppet så tidigt på förmiddagen tror jag så jag får boka igen, och hoppas på ett senare uthämtningsdatum.

kunde inte sova inatt för det är så mycket som grämer mig, jag mår inte bra och vet inte vart jag ska ta vägen. Känns som en komet slagit ner i mitt huvud och som fortfarande brinner.
Tankarna går i 100 km /h och vet inte vad jag vill med nått eller vad som kommer hända i framtiden.

Måste fatta ett beslut tills lördag, eller måste inte men jag ska tänka efter tills dess vad jag egentligen vill.
Känns jobbigt och magen mår inte bra, det sägs att man ska gå på magkänslan? vad vet jag...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback