MVG MVG

Imorgon är det PA överlämning i skolan, så himla trist... kom ihåg när förra årets treor skulle lämna över till oss, många sket i det totalt, ahhah Känns lite meningslöst allting just nu när allting är klart.
Fick reda på två betyg idag iallafall, MVG i psykologi och Idrott! så jävla glad :) haha

Det var meningen att vi skulle åkt in och simmat idag medans robban tränade vapenträning på karaten, men den var tydligen iställt så vi sket i att åka till stan, vi åkte till Bettna baren och käkade mjukglass istället :) mycket godare.

Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, hade velat gå en promenad men halsen spelar fortfarande inte på min planhalva, så jag tror jag skiter i det! Imorgon kanske...
Ska till tandläkaren imorgon! :D  Ni som har tandställning och när det börjar närma sig önskar nog precis som jag att man kundde gå till tandläkaren var och varannan vecka ;) hahha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback