Myrornas krig!

Min morgon/förmiddag kunde ju börjat bättre! Halv 10 gick vi upp för att gratta daisy som btw fyller 16 idag, GRATTIS! ska äta fransk chokladtårta snart och sen grilla, men det är inte det som är huvudämnet nu.
Huvudämnet är att jag bokstavligen är förbannad och äcklad över alla jävla myror som jag har försökt utrota ur mitt rum hela förmiddagen. Det slutade med att cindy hjälpte mig och så hade vi storstädning i hela mitt rum. Har rensat så himla mycket och jag har dammsugit upp  miljontals svartmyror. Jag har typ fobi mot småkryp ( bra när jag bor på landet jag vet haha ) så jag blev riktigt äcklad faktiskt! Men de bara kommer och kommer från ingenstans och jag vet inte varför de är i mitt rum...


Nu ska jag fika.. fortsättning följer..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback