När kommer vändningen?

Börjar brännas lite på bröstet nu, kanske skulle bytt ut saltvattnet mot solkärm så att man slapp bränna sig, men men haha bäst och passa på medans solen är framme liksom :)

Har en underlig magkänsla just nu, en magkänsla som säger att saker och ting inte riktigt är okey. Vet egentligen inte vad det beror på, eller jo egentligen vet jag vell det men inget jag tänker dela med mig av tyvärr. Känner mig trött och seg i kropp och själ. Väntar på de bättre tiderna eller nått, hoppas att saker och ting vänder till det bättre snart. Vore skönt så.

Nej nu ska jag inte klaga med, har hunnit med såå himla idag. På förmiddagen så städade jag hela huset från topp till tå och allt vad det innebär, sen så solade jag typ två timmar när lillesyrran kom hem från skolan. Sen har vi käkat, fixat lite inför imorgon och gått med hunden två gånger.

Känner mig pigg, men ändå slut som människa. Nån som känner igen sig? hmm...





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback