nu äre slut fifan!

Tror jag redan har sagt detta, att allt med skolan är slut men jag trodde fel när jag sa så sist, men nu kan jag lova er pojkar och flickor, nu är det inget skämt! :D I´m so happy nu, men samtidigt så trött. Har typ sovit halft knäppt den här veckan, kanske kan de bero på att jag inte gick och la mig när jag borde :p ahah
Iallafall så är det skönt att det verkligen börjar närma sig nu. Kommer nog vara min livs, hittills, lyckligaste dag. No more plugg, iallafall på några år...

Nu är det fredag och jag är inte sugen på att göra ett dugg, ska nog gå en långpromenad med hunden och sen kanske fixa till något att äta. De andra ska till stan, så jag är ensam hemma...


Kommentarer
Postat av: maria

skönt att allt plugg är över! =)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback