prova innan du köper..

Igår så köpte jag ett linne som jag tyckte var sött, enkelt osv, orkade inte prova för jag såg det på vägen till kassan och då hade jag redn prövar massa andra saker, tycker det är riktigt jobbigt att hålla på att ta av och på kläder hela tiden så jag bestämde mig för att skita i att prova och köpa direkt, häftigt va ;) haha
Nej men iallafall, själva poängen här är att jag inte borde gjort det för linnet satt skitfult när jag väl prövade det hemma, ahah vilken tabbe jag gjorde där. Ska lämna tillbaka den idag... Men men alltid lär man sig något :D

"Att lära sig saker handlar om att plötsligt förstå något man alltid förstått, men på ett nytt sätt".

Kommentarer
Postat av: * Em

Godmorgon :) Tack för kommentaren i min blogg :) Hade du en bra måndag?


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback