sjödjuret is back

Har så gräsligt ont i magen, kanske kan det vara mensverk eller så är det bara nått ällmänt jävla fel på mig
eller så är det min oro mage som har spökat hela dan, mått skit och knappt ätit något alls. Bara en chokladtårta bit så nu har jag skit ont i magen...

Börjar iallafall få lite rätsida på mitt liv, min vardag. även om det inte är lätt så har jag rensat ut lite ur skallen och försökt tänka på det bästa. Men jag vet om jag håller på att fatta det beslut som är bäst för mig eller om det är värsta beslutet i mitt liv. Får ingen ordning på nånting och därför känns allt så jobbig. ska fundera tills på lördag och se vad jag egentligen vill.
Hatar när det är svårt och jobbigt...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback