söndag 23/5

Sov till halv 11 idag, känner mig ändå inte utvilad, det är som om jag ( eller min kropp ) försöker ta igen all sömn som jag gått forlorad under veckans gång. Det blåser storm ute och det är kallt, vilket inte gör det lättare att se ljuset i tillvaron. Jag har psykologi prov på tisdag, har faktiskt börjat pluggat, men behöver en pause, har inte ens motivation till att plugga en hel timme utan att hitta utvägar till att göra annat. Är verkligen så himla skoltrött och är så glad att det snart är över.

Det är även mycket som försigår i mitt huvud just nu och jag vet inte riktigt vilka pusselbitar jag borta lägga vart, ingenting går liksom ihop hur jag än försöker vrida och vända på det..
Men men det handlar väl om att försöka ta en dag i sänder som de brukar säga...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback