Söndasångest

Nu är det inte längt kvar till jag tar studenten och igår var en dag då jag verkligen blev påmind om det. Även om gårdagen var väldigt lyckad så mådde jag inte så bra. Jag hade ångest över lite allt möjligt och kände mig orolig och ängslig över ovissheten som hela tiden omger mig. Jag vet inte hur det blir med jobbet jag sökt och så gärna vill ha, vet inte om jag kommer in på någon utbildning som jag sökt, ifall jobbet skulle skita sig så får jag vell ta det som en sista utväg. jag måste få ett jobb och tjäna pengar. Jag vet inte ens om har fått ett sommarjobb och det drives me crazy. Jag är en sådan person som mår dålig av just ovissheten, att inte veta saker och ting får mig att gå in i väggen. Jag vill ha kontroll och veta vad som kommer hända mig i framtiden, men just nu verkar det inte riktigt bli som jag tänkt mig.

I need some answers.


Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

söt blogg du hade :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback