stressstress

klockan börjar bli kväll, vad är klockan egentligen? kvart över 8 typ. Har egentligen inte gjort ett dugg idag och det kanske är det som gjort mig utslagen? känner mig trött och funderar på om jag ska göra mig iordning, fixa kläder inför imorgon och lägga mig till en film eller nått. har inget sug inför skolan imorgon och inte heller inför teoripluggningen som jag ska göra efter skolan på körskolan. Känner mig så himla ängslig inför det här med körkortet. Måste klara det och vill inte faila igen..!!!!! Ska sitta fan tiden ut och läsa alla frågor 10 gånger innan jag trycker på rätta!

Hoppas det blir fint väder imorgon, har läst att det ska bli fint väder istort sätt hela veckan, synd bara att man går i skolan och inte kan gå runt i bikini och ugly face. haha
Det började klarna upp nu till kvällen iallafall, det såg ju inte så ljust ut på förmiddagen plus att det regnade i morse

föressten! myrorna är borta! än så länge iallfall... peppar peppar!

Nu ska jag gå och brunka hahaha ett nytt ord jag lärde mig igår ;) Nån som vet vad det betyder?

Kommentarer
Postat av: Elin, 17 år och mamma.

Hej! Att få barn har bara förändrat mitt liv positiv. Jag känner att nu har jag verkligen någon att leva för, att älska och kämpa för. Jag har fått något värdefullt i livet nu. Jag har blivit så målmedveten och envis, på det bra sättet. Det finns absolut ingenting jag ångrar när det gäller mitt beslut att bli mamma. Det är underbart att vara mamma och man får en helt ny syn på livet! :).

Postat av: Elin, 17 år och mamma.

Hej! Att få barn har bara förändrat mitt liv positiv. Jag känner att nu har jag verkligen någon att leva för, att älska och kämpa för. Jag har fått något värdefullt i livet nu. Jag har blivit så målmedveten och envis, på det bra sättet. Det finns absolut ingenting jag ångrar när det gäller mitt beslut att bli mamma. Det är underbart att vara mamma och man får en helt ny syn på livet! :).

2010-05-16 @ 20:49:32
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback