Trofaderittan-littan

Hej svejs, kom nyss hem från skolan. Vi fick sluta en aningen tidigare så jag sprang ner i en affär och köpte en present till rosi, som fyller år på lördag :D
Dock var hon i kassan så jävla trög och typ sur när hon misslyckades totalt med att slå in paketet, ville nästan ställa mig bakom disken och göra skiten själv, men eftersom jag är så snäll och tålig så väntade jag i säkert en kvart innan hon var färdig och trots den kvarten så såg det ut som att hon slagit in med förbundna ögon haha, men men det kan inte alltid vara lätt att jobba på Åhléns, måste vara extremt krävande...

Nu ska jag fortsätta med ytterligare en kukigt onödig uppgift som vi fick idag på mediekomunikationen.... !(Y)


titta vad som sov next to me tonight ;) höhö

21 skoldagar kvar nuuu !:D:D:D

ser ut som en jävla siames haha

lipar gör man alltid när jag ska gå till skolan....

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback