Första advent

På radion sa de igår att om tre veckor är det första advent. Säger bara VART tog sommaren och värmen vägen? har vi ens haft höst? Riktigt tråkigt väder just nu och man börjar fan bli lite smått deprimerad asså. Nej hoppas att det vänder snart och blir varmt igen!

Idag är det grey´s kväll och jag sitter bänkad, älskar liksom många andra det programmet :)

Btw utbudet av studentlägenheter verkar vara större än jag trodde och det blir nog inte allt för svårt att hitta en studenlägenhet när det väl gäller :) Och de är även sötrre än vad jag trodde. Fast dock inte samma läge som jag trodde. Men ingenting är klart än så jag ska inte skrika hurra än, men man kan ju alltid hålla tummarna :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback