gaaash >.<

Känner mig som en påse bajs just nu. Helt mosad och trött. Lagade mat förut och rätt var det vart så blev jag typ skit trött, helt död. Känns som att någon stoppad knark i maten eller nått. Gick och la mig och vilade och självklart så somnar jag... Sov i lite drygt en timme så är fortfarande trött som enn kylskåp men antar att det inte kommer kännas likadant när jag väl ska sova. Kommer väl ligga som en mupp och kolla rakt upp i taket tills kl 6 imorgon bitti. Fast det ska väl inte vara för svårt att somna in. Känner mig rätt så slö så vem vet kanske däckar som en säl innan jag hunnit lägga mig.
Imorgon äre en kul jobbdag. Ska sitta på avlastning och jag ska hjälpa en väldigt trevlig tant att baka lussebullar. Jag tycker det är skit kul och hon och hennes gubbe är jätte tacksamma att jag ens vill hjälpa dem. OFC liksom :D

Ikväll är det finalen av biggest loser sverige som jag ska se på. Har egentligen bara sett ett eller två avsnitt men att se hur mkt de har gått ner som står i slutet ska bli spännande. De har verkligen lyckats :D

aja nu ska jag nog värma en kopp te och krypa ner i soffan! puss
sommarbild, hade brunt hår. Funderar på att slinga ytterligare en gång på torsdag, fortfarande inte så ljust som jag vill ha det. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback