Hard work work

Blir så trött på min kropp som har ställt in sig själv på morgonen och jag vaknar alltid tio i nio varje morgon ( om jag har sovmorgon ) och då helt plöstligt blir jag skit kissnödig men eftersom jag inte orkar gå upp så ligger jag kvar och lyckas somna om men inte längre än till kl 20 över 10 för då vaknar kroppen igen och nu är det bära eller brista så bara att gå upp och låta det flöda. ahha.

Skulle egentligen jobbar 7-13 idag men det blev lite strul på jobbet som alltid när folk är sjuka eller lediga så jag får jobba kvällen istl. Så jag tar bussen in vid 3. Fast ganska skönt egentligen tycker jag att jobba kväll, mindre timmar och mindre att göra men lika "bra" betalt fast jag jobbar mindre timmar som sagt :) Fast ska inte säga att jag tjänar bra med tanke på hur mkt jag jobbar. Eftersom jag inte ännu har en omvårdnadsutbildning eller är speciellt gammal så kan jag nog inte kräva så mkt mer än de fjuttiga 93 kronor i timmen som jag tjänar. Det blir inte många tusen i månaden med tanke på att jag nästa varje månad får ihop jobb mellan 75-80% Mer än en del som jobbar fast. Men eftersom jag är billig arbetskraft så drar man väl nytta av mig så länge det går.

Får se vad jag hittar på innan jag tar bussen till jobbet, hade tänk gå en promenad med hunden men det är kallt och jag har ingen motivation, som alltid.... Hoppas gymmet blir klart snart så att man kan börja köra lite hårtkörning när man hinner och inte jobbar :D

Ha en lovely weekend!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback