I wanna get away

Hej bloggen. Nu är helgen snart slut och jag åkte från e-tuna för cirka två timmar sen och såklart så var ju tåget försenat :) Vad annars liksom? Helgen har vart trevlig men samtidigt skönt att komma hem. Få lite struktur på vardagen, så som jag är van vid. Kan nog säga att jag är en ganska så vanemänniska som tycker om att veta hur saker och ting är, kommer att bli. Inte rädd för förändringar, inte alls men så länge jag vet om dem hehe.

Vädret är inte det bästa just nu och imorse snöade det. Vad är detta för land? bara jag som lite smått hatar Sverige för dess turbolenta väder, ingen struktur här heller...
Vill åka bort, åh vad jag vill åka till ett varm land och bara va. Ha kul, sola och bada och dricka goda exotiska drinkar på la playa hihi :D Men haken... Pengar. Ska fan börja spara när jag har köpt det som jag måste ha, data, saker till lägenheten, osvosv. Om jag flyttar och om jag kommer in dvs. Kanske hamnar i örebro eller västerås, eller varför inte linköping? ahah Har ju som sagt inte bara sökt till e-tuna men det är den orten som jag har högst på önskelistan om man säger så :)

Min mage är som en bubbelmasin just nu och det är inte kul för jag hatar det :(

imorgon äre måndag yey!,,, puss hej leverpastej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback