planerar för framtiden

Känns så himla spännande på något sätt att ge sig ut i stora vida världen själv. Eller jag till eskilstuna om jag kommer in. Varför jag jämt säger om jag kommer in, osv är för att när jag väl ställer in mig på något hoppas för mycket så brukar planerna falla sönder och jag blir bara besviken. Så därför har jag den inställningen att jag kanske inte kommer in och om jag gör det blir jag supermega glad. Vem vet kanske kommer in i örebro, västerås eller varför inte norrkööööping? Kanske kan vara en upplevelse det med?
Sitter iallafall och skriver en liten lista på saker jag behöver ha med mig/köpa nytt tills jag flyttar vilket är tur för jag trodde aldrig att det skulle gå på såhär mkt som jag räknat ahah! Flera tusen och jag kommer vara bankrutt sen när jag ska flytta hehe. Men skönt att få med sig lite nytt och mycket av sakerna är sånt som jag inte har och behöver. hoppas bara att jag inte behöver bo i ett myrbo utan att det är någelunda rymligt så att jag får plats med mina saker :)

Ska börja ringa runt efter studentlägenheter igen nu i börjar på november och se vad de har för utbud och i vilka kretsar jag ska söka mig till, helst så nära skolan så klart. Ifall jag kommer in ;) haha

Nu ska jag snart åka till jobbet och tjäna lite cash! puss på den!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback