Somliga går med trasiga skor

Och somliga har sår som aldrig läker. Igår var min socialsekreterare här och vi hade ett officiellt avslut då jag inte längre är skriven som fosterbarn utan ska nu vara redo att stå med båda fötterna på jorden och vara redo att möte världen på egen hand som en vuxen människa. Och jag känner mig faktiskt mogen/redo att ta det steget ut :)

Och för varje dag som går så börjar jag tänka på ett annat sätt, svårt att förklara men jag är inte så beroende av folks åsikter längre ( de som inte har något vettigt att säga dvs: ) och jag skiter i att lägga ner tid på människor som ytnyttjar och leker med andra människors känslor. Det är lite komiskt tycker jag att det finns människor som är så blåsta att de tror att de vinner tillit och förtroende till andra människor genom att göra knäppa dumma saker. Jag låter inte längre människor leka med mina känslor och jag har även lärt mig att vara lite kall mot människor som jag inte litar på. Man tjänar inte på att vara för snäll agiht? :)

Puss godnatt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback