Today is a different day

Alla dagar är olika, varje dag gör man olika saker och tänker på ett annat sätt, mognar för varje timme, minut som går. Jag blir för varför dag som går säkrare i mig själv och vad jag vill med mitt liv och vilka människor jag vill omge mig med, visst även jag har ups and down men överlag så är jag jävligt trygg i mig själv och har börjat lära mig att människor som inte är bra för mig, drar ner mig till deras nivå är bara att hålla dig undan ifrån. Varför ska man sjunka till omogna människors nivå som bara tänker på sig själva i första hand, gång på gång? Nej sånna människor dissar jag :)

Annars så är jag skit trött, inte för att klaga men har jobbat så himla mkt nu och även idag, är typ aldrig ledig vilken även dom på jobbet tycker. haha "Du jobbar ju jämt" säger de hela tiden haha. Men jag är jävligt glad att jag har ett jobb överhuvudtaget!

Nu ska jag ta en dusch, fixa mig för kvällen och krypa ner i soffan och se rosabandetgalan! :) Vad ska ni göra?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback