K*K väder :(

Tror jag har varit katt i mitt förra liv eller nått, hatar verkligen när det regnar. Man känner sig handikappad på något sätt. ahha Även om man inte är ute och springer hela tiden även när det är fint väder så känner man sig extra begränsad när det regnar. undrar varför? ganska fånigt egentligen haha Typsik svensk, aldrig nöjd!

Igår hade jag det väldigt trevlig med min bästa vän sofia iallafall, :) Vi möttes upp istan, gick och kolla lite i affärer, käkade på thai och sen kollade vi lite mer i affärer. Hittade ett linne, en tröja och en jättesöt stickad tröja :) ska jag ha när det börjar bli lite mer kallt ute än vad det redan är :) sen åkte vi hem till henne i oxelösund där hon och hennes sambo bor :) shiit vad vuxet det låter med sambo, men det är precis vad de är, förlovade och bor i hop :D
Oskar deras katt tycker om att jävlas med mig iallafall bara för att jag ger han massa uppmärksamhet och busar och som tack för det blir man uppäten och väckt mitt i natten :D ahah busiga katt asså.

Om jag flyttar till e-tuna i vår och börjar plugga och har tid och råd då ska jag fan köpa mig en liten kissmiss :D

trevlig lördag gott folk!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback