Seg trött irreterad

Gud vilken seg dag det är idag. Gick upp kl 10 för jag var tvungen att åka och måla hos några bekanta. Målar deras lekställning och det var lite kvar på den. När jag målar så håller jag inte koll på tiden utan jag kopplar bort allt och bara målar. När jag var klar stod klockan på 10 över 3. Målat i nästan 5 timmar utan mat eller vatten. HAHA men började känna typ efter 3 timmar att jag började bli hungrig men orkade inte tänka på det, så jag åt nyss mat och är fortfarande hungrig typ. Annars så börjar söndags ångesten komma smygande då det är ny vecka imorgon och man börjar jobba igen. Orkar egentligen ingenting utan vill bara stoppa huvudet under kudden och försvinna :( bajsdag! Hoppas ni har roligare än jag :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback