shiiet

Mitten av septemer närmar sig med stormstek och en hel del saker ( bra saker ) händer mig denna månad, Jag får ta bort min tandställning, exakt om två veckor faktiskt, jag fyller år den 30:e några dagar senare så gör jag min gaddning :D

annars så händer det inte så mkt i mitt liv för er som undrar. Mest samma saker, jobba och står i och hoppas på bättre väder, eheh ;) nej då men visst det känns bra nu. Allmänt med livet. hoppas på mkt jobb och försöekr njuta av de lediga dagar jag har, hoppas dock inte på att det blir fööör många lediga dagar :)

Imorgon är det fredag igen, helg och så. Ska fortsätta måla lekställning imorgon och se om ryggen går av eller håller. Hmm får se ;)

Ha en lovely kväll :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback