A lot of thing to do...

Igår hade vi en myskväll ( jag emelie och chackawaka ) vi kollade på filmen TAKEN och svullade till glasstårta och popcorn.

Idag blir det inget jobb utan in till stan för att fixa e-legitimation på banken, träna och skriva på kontraktet för sommarvikariat, det blir tydligen en sommar på hemtjänsten i fröslunda. Och jag ska inte klaga :) Nu har jag iallafall ett jobbarjobb, inte alla som får det.

Dock så ser det ut att bli en ganska så ensam sommar då emelie ska åka hem till sitt hemland och jobba där haha (med hemland menar jag Gullspång ;) )

Nu ska jag ta på mig kläder, packa träningsväskan och se om emelie är vaken hon med. Katten är lite vresig men det tar väl ett tag innan han vänjer sig :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback