Barn och kriminalitet går inte hand i hand:S

När jag var på väg hem förut efter jag hade följt med Syster till tåget så ser jag en polisbil åka i fullt blås med blåljusen på genom hela stan, och sen när jag kommer hem så upptäcker jag att det var hem till mig (råbergtorp) han skulle. Det står även en pikébil utanför lidl och en polis på motorcykel åker runt som om han letar efter någon. Även polisbilarna åker runt och letar. Vafan är det liksom? Sen 2 timmar senare så åker hela skiten förbi. Både ambulans, polis. Ser inga bilar men hör bara massa plingplong läten. Man blir lite nyfiken samtidigt som man blir lite nojig. Vad är det för människor som de letar efter liksom? Största delen av de som bor vid mig är barnfamiljer så att det skulle vara någon kriminellt här tycker inte jag går hand i hand. Eller vad säger ni?:S


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback