Glad Påsk, eller?!

Fan när är det påsk egentligen? Har ingen koll på någonting, det enda jag vet är att jag ska åka hem imorgon och träffa släkt och familj och äta påskmat :)
Katterna har race i lägenheten som vanligt och det var även det som väckte mig. Minns inte när jag sov längre än till klockan halv 10, spelar ingen som helst roll NÄR jag går och lägger mig för på ett eller annat sätt så lyckas de väcka mig. Tycker synd om de som bor under mig för de måste tro att jag har en kolloni med vilka indianer eller något till barn. Men nej ickesanicke, det är mina katter hahhaa.!
Som sagt, färgade ju håret igår och jag tror det blev ganska bra faktiskt, lite mer av det "gula" börjar försvinna men det blir mer och mer slitet så jag ska ha inpackning typ hela tiden för att reparera det. Skulle dö om mitt hår blev så fult och stripigt som det en gång varit. Usch trodde jag skulle dö.

Ska hem till pappa en sväng nu, var länge sen vi sågs! Även om man bor så pass nära varandra så blir det aldrig tid för att ses. Eller jag har väl aldrig tagit mig tiden. För tid finns alltid, handlar om prioritering vettni :)

Nej nu ska jag stoppa ngt i min kurriga mage och sen bege mig söderut/västerut/norr/öster. Fan jag har ingen aning, är sämst på sånt där. Men det lät bra right? hahaha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback