Godmorgon!

Godmorgon alla, och framförallt godmorgon underbara SOL! har inte hunnit gå ut på balkongen och kännt om det är varmt med entligt smhi så skulle det bli varmt idag och jag håller tummarna! Där jag har sängen är det inte morgonsol tack och lov för jag orkar inte vakna upp av att man glider i sitt eget svett typ haha. Att jag har em sol på balkongen är bara för underbart så det innebär att jag kan sitta och steka i solen samtidigt som jag käkar mat :D

Nog om solen, nu ska jag gå upp, ligger nämligen fortfarande kvar i sängen. Sen ska jag gå upp fixa lite och sen ta med ut i solen med filt, frukt, pluggböcker och annat behövligt!

Vad ska ni göra en tisdag som denna?:)


Har fortfarande ont i fingret jag skar mig i när jag skulle skära grönsaker till tacosen i söndags. Känns som att det aldrig kommer läka för jag har inget som heter plåster eller liknande hemma. När jag väl skar mig så ficka jag lite panik så jag tog papper och linda om och knöt runt med mitt gamla rookieband haha. Har inte ens snören eller något sånt hemma :S ÄNDRING!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback