gokväll.

Vart i skolan i stort sätt hela dagen och vart effektiv på alla möjliga vis. Övat teoretiskt och sen utövat det i praktien, empirisk kunskap. hehe. Nej asså får ingen ordning på det här vi ska kunna till tenta. Måste försöka få allt att fastna. Men det är ju inte hela världen om man skulle kugga, men ingenting att eftersträva om man säger så :P
Fick hem mina extensions idag som jag prövade. Känns dock väldigt ovant och som tur var så var det ganska så bra i färgen dock liiiite ljusare än min riktiga hårfärg. Men det går alltid att ordna :)
Snart kommer Emeliepemelie över och vi ska ha greys och of the map kväll:)



Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Åh vad spännande med löshår, det vill jag se (:


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback