idioter

Hade det värsta kvällen/natten/morgonen ever, tack vare mina katter. Visst jag älskar dem men ibland blir de bara för mkt, som små barn haha. Igår kväll så bestämde de sig för att nästan riva lägenheten tror jag, de höll på med någon väldigt skumt först, jag hörde savannah stå och krafsa på någon skit inne i andra rummet, när jag kommer dit så ligger Hankatten i buren, som tidigare var stäng och nu står savannah och krafsar på den som att hon försöker rädda honom ut ir ngt haha. Antingen så kom han inte där på ngt sätt eller så finns det spöken i min lägenhet som jag fan tror att det gör. Ibland känns det bara allmänt kusligt. Och när jag går upp ii morse och ska på toa så ser jag att någon/båda/spöket? dragit ut alla kläder ur garderoben?!?! Bra sätt att vakna på huh? SEN till råda på allt så springer de och jagar varandra som alltid och han, dum som han är ska alltid gömma sig på bordet när savannah jagar honom så har tar världens kliv upp på bordet välter vattenglaset som jag ställt där, BÄM rakt ner i golvet, vatten över allt. På mina deklarationspapper, kuvert osvosv. SKREK år dem, LUGNA NER ER FÖRFAN, tror ni de fatta vad jag mena?

IBland blir man bara så trött på allt, på tillvaron och allt som kommer därtill. Nu ska jag iallafall till skolan, sen träna med Emelie och Chanaka. :) Går in till skolan när det är så här skönt väder... Have a nice day, hoppas att de inte tänt eld på min lgh när jag kommer hem :S :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback