Klimateriet

Det måste vara någon fel på mig, vet inte varför men känns som att jag kommit in i klimateriet haha,

"När man väl har kommit upp i övergångsåldern, är de flesta inte i något tvivel – kroppen reagerar nämligen på de förändringarna som sker, och upp till 75 % av kvinnorna kan berätta om besvären, som påverkar deras vardag negativt.

Värmevallningar och svettningar står överst på listan över besvär, som kvinnor i övergångsåldern blir berörda av. Men de medför även en rad andra “avledda verkningar” som t.ex. dåligt humör, trötthet och irritabilitet som följd av att värmevallningar och svettningar väldigt ofta står i vägen för en stabil nattsömn."

Jag är snart 20, inte 50 :(

 

Kanske beror på pillerna jag äter haha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback