Sol sol, underbara sol!

Äntligen tittar solen fram lite, VÅR! Underbart. Idag har var en riktig jag-är-duktig-och-gör-saker-jag-behöver-göra-dag :) Städat hela lägenheten, Ordentligt denna gång och inte bara en snabbis med damsugaren! Dock höll jag på att få anfall när jag tittade in i garderoben. Vart kommer alla saker ifrån liksom, behöver en byrå och det är NU! hihi

Satt och gungade med emelie i parken en stund tills en skitunge kom och körde i väg oss (vi flyttade på oss:P) Sen gick vi till nästa lekpark och solade tills det blev kallt och gick hem :) Ska snart äta och sen hjälpa Empa med sin nya säng, och tvätta ska vi oxå göra! Bra och duktig jag känner mig idag :)!


Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Vad duktig du är, ordning och reda pengar på fredag:)Kram

2011-04-14 @ 20:37:08

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback