och så var julen över...

Åkte hem till bettna vid 12 och var hemma straxt efter 13. Var blandade känslor och att bli påmind av saknaden av Milou gjorde inte det hela lätt. Kan och kommer nog aldrig förstå att han är borta. Det finns inte i min världsbild. Alltid när man öppnar dörren så kommer han viftande på sin lilla svans och hoppar och och vill hälsa och slicka en i ansiktet, men inte nu. Försökte att inte tänkte allt för mkt på honom för att det inte skulle bli en stor gråtstuga...

Iallafall, vi åt god mat och tittade på uppersittarkvällen på fredagen och sen gick vi till sängs. Jag var grymt trött och kunde sova längre om man inte hade blivit väckt på morgonen på julaftonsmorgon. Det var inte som förr när man blev väckt kl 04.00 av fanny, sebbe och daisy av att de hoppade upp i ens säng och sa att man skulle skynda sig att öppna julstrumpan:P

De har nog oxå lärt sig att sova lite längre nu så det är skönt ;) ahha

Julafton var väldig mysig iallafall! Rikard och co. kom ner, rosis mamma och pappa och Kenny och Therese så vi blev väl iallafall 15 personer på julafton och det är gott och väl lagom. Blev lite svårt dock med sittplatser i soffan när vi skulle ha jukklappsutdelning:P

Fick en Kamera bla som jag verkligen ville ha/behövde. Måste ju ta mer foton nu så att man kan kommer ihåg vad man gjorde som ung, sen när man sitter där i soffan och ens barn undrar hur an såg ut/vad man gjorde hehe.

Även gårdagskvällen blev lång, kom i säng vid 2.00 på natten och sov till 20 över 11. Sen åkte vi hem till Cindy och sen till Kenny och Therese för en fika.

Sen tog jag tåget hem vid 17 och nu sitter jag här, lite ångest över att jobba imorgon. Det ska bli kul men är så grymt trött! Sen blir det hem och storstäda inför att babe kommer på tisdagmorgon! LÄÄÄNGTAR!

Nej nu ska jag sova, hörs!:)

Kommentarer
Postat av: Olle

God Jul du e bäst!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback