Och så var snön här...

Är det bara jag som INTE hurrar för att snön är här, visst det är "mysigt" och julkänsla osv men vafan tänk vad mkt problem det egentligen medföljer. Folk ramlar, gamlingarna bryter benen och bilar både krockar och åker ner i dikena... Nej sommar året om tack, gärna t-shirt väder och kvittrande fåglar.

Varit hundbebis vakt idag, storstädning och matlagning idag, postat paket och skrivit julkort, försöker plugga men känner mig, low. Har prov på fredag men tar det imorgon. Orkar helt enkelt inte. Mycker som jag inte orkar just nu och skulle helst vilja skjuta upp allting som står på schemat och ta en sista minuten till varmare breddgrader men drömma kan man ju alltid göra right?!

Ska även till tandläkaren imorgon och fixa tandförsäkring och göra en undersökning, usch. Ser hur pengarna tinar iväg...

jaja, trevlig tisdagskväll, nu laddar jag inför DH och happy endings :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback