bakis.se

Vi gick till den där italienska buffén igår, helt okey mat för att vara gratis faktiskt :) Dock var det ganska många som gick efter, egentligen skulle vi oxå ha gjort det men vi ångra oss när vi hörde de gamla schlagerdängorna där nere så vi beslutade oss för att stanna har inte kommit fram än till om det var ett bra eller dåligt beslut. Om jag frågar Emelie med stora baksmällan så var det nog ett dåligt beslut haha!. Fast nu blire lugnt ett bra tag tror jag. Kostar pengar att ligga på topp hehe, fast det som är bra är att som student får man studntpriser i baren!:D cider, vin och öl för 29 och drinkarna igår var oxå billigare. 80 kr för en 6:a!
Aja idag blir en jävligt segslapp dag, tvätt, matlagning och slapp framför tv:n / data. Imorgon ska jag iväg på ett spännande möte :)! Berättar mer imorgon.

Nu ska jag ta med mig en brödlängd, ost och smör och knata över till Emelie för hon har brödrost till skillnad från mig haha


under rookieveckan :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback