bildbomb

Kom nyss hem från stan, egentligen så skulle jag och Emelie fixa saker i skolan, kopiera massa saker osv men det är sånt jävla krångel med mdh kortet vi har och påfyllning av pengar och eftersom vi båda hade glömt lösenordet och vad vi har för inloggningsnamn så sket sig det ahha. Så vi gick och käka lunch, jag var tvungen att ha en ny väska för min håller på att rasa samman och sen handlade vi middagen ikväll som vi ska äta. Pitabröd med kabab, sallad och vitlökssås :) Kebeben blev kvar sen igår så det passar ju asnajs :D


thai is my favorite :D

hon låg så sött i sängen och väntade på mig när jag kom hem :)

blommorna jag köpte förra veckan, en till likadan fast med svart kruka :)

haha hon försökte skrämma mig med sitt fräsande men jag gick inte på det ;) Hon hon blir bättre och bättre :)


Hon har börjar blivit en nyfiken dam som gärna sitter och kollar, ibland ligger hon gömd på andra sidan för att jag inte ska "se" henne haha :D



Hittade lite fler tallrikar som jag redan har på myrornas! 6 tallrikar och 4 små var ett riktigt kap. 80 kr, så nu slipper man äta ur olika tallrikar när familjen kommer på besök haha

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback