Bra jobbat!

Nu har vi varit flitiga och pluggat riktigt länge och jag tycker det räcker så. Fast har en lite grej tills imorgon som vi måste skriva bara. Usch. Emelie ligger och latar sig i sängen som vanligt och jag sitter här flitigt och skriver. Hon ska alltid vara på den där lata sidan ;) Förstår mig inte på henne och hennes fruktansvärt stora huvud :) Hon har så mycket information där inne som aldrig blir använd. Tyvärr så är jag lite smartare, bättre och roligare än dig Emelie :)

Nothing you can do about it! ;)

Nu ska jag fortsätta vara flitig och sen ställa mig i Emelies fruktansvärda stökiga kök, ska steka äckliga pannkakor med hennes äckliga stekpanna!

:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

DU kan va äcklig.


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback