Dan före doppardan

Tjoho fokes sovit bra? Jag har sovit bra, men är så grymt trött och börjar få ont i halsen. Hoppas det går över till halsen och att det inte blir något långvarit :) Fast jag brukar inte vara dålig mer än en dag typ ( peppar, peppar ) så det är nog ingen fara!:)

Så vad händer idag då?

Jo först ska jag gå till fastighetsägarkontoret grejsimojs och lämna ett studieintyp, sen ska vi åka in till skolan för att ha handledning och kursutvärdering och sen fortsätta jobba med grupparbetet och förhoppningsvis jobba klart med det! Sen blir det väl solning på vägen hem sen hem och sätta sig med det individuell arbetet som ska in på måndag men som vi försöker få klart tills imorgon så att man kan släppa det och slippa oroa sig i helgen att man måste göra klart det! :) Jag är nästan klar, lite mindre än en halv sida av 4 kvar så det ska nog inte vara några problem att slänge ihop lite extra flummord. Det som blir svårt är dock referenslistan :S

Nu ska jag slänga på mig lite klet i ansiktet och sen gå och möta emelie!:)

Hörs senare puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback