Det blir vad man gör det till :)

Godmorgon, sovit gott? Det har jag gjort för en gångs skull fast givetvis har jag blivit väckt även denna natt fast endast en gång :) Hon börjar lära sig hehe eller så kanske hon inser att jag inte tänker kliva upp ur sängen för att leka med henne på 2 på natten :)

Trodde inte man kunde smälta på mkt när man ser en katt. Hon kommer verkligen bli min bortskämda lilla prinsessa, säkerligen som en svans på mig med. Hon är fortfarande vild, lite rädd utavsig men även gjort enorma framsteg. Hon ligger kvar om jag går förbi, desto längre ifrån desto mindre fräser hon. Egentligen tror jag inte att menar ngt illa när hon fräser utan det är mer för att visa att hon finns typ. Hon busar med allt hon får tag på och gör volter och race fram och tillbaka genom köket haha!. Hon är en riktigt liten buskatt och sååå otroligt söt och speciell.

Kommer nog bli min följeslagare genom livet som lättar upp de dystraste dagarna :)!

Nu ska jag snart möta Emelie, åka till skolan för att fixa lite papper och sen handla mat och sen hem och plugga :(

FAST IMORGON ÅKER JAG HEEEEMMMM :D:D




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback