Det slutade bra trots allt.

Kom nyss hem från en Smarrig och mysig middag med bästaste Emelie :) Hon hade lagat god kyckling, men broccoli, vitlök och sen pasta till! smakade riktigt bra, och jag hade bakat kladdkaka som jag gjorde i fm med vaniljvisp till efterätt!

Jobbade ju oxå två timmar idag, jobbet gick ut på att hänga upp nytvättade sjukhuskläder på galgar som gick på rullande band och det var såååå jävla mycket kläder haha. Har aldrig sett så mkt rentvätt i hela mitt liv, jag som tyckte att tvättkorgen hemma var stor haha :D Fick ganska ont i ryggen av att stå typ stilla i 2 timmar och göra samma rörelser men men bra betalt :) Som tur är så hamnade jag inte vid vad man kallar för "sorteringen" där går jobbet ut på att sortera blodiga, bajsiga, kissiga osv kläder vilket jag inte ser fram emot. Hoppas jag inte behöver göra det. fast vem vet kanske blir så det med. Pengar är ju alltid pengar! :)

Nu kollar jag lite på spårlöst och imorgon har vi föreläsning kl 9.15 så upp med tuppen :)

Hoppas ni fick en mysig alla-hjärtans dag dag idag, oj vad många dag det blev idag haha! puss!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback