Död.

Sitter i skolan och väntar på att sista meningslösa lektionen ska börja. Vi ska nämligen skriva ett kursutvärdering och sen fixa det sista på grupparbetet och sen iväg hem och skriva på det sista. Jag börjar känna en smått panik över allt som måste vara så perfekt. Arbetet måste verkligen vara perfekt och det hatar jag. Hatar sånt som måste vara perfekt för det finns inget sådant. Är hungrig oxå och tycker det var idiotiskt att inte ta med någon lunch då jag vet att jag är hungrig jämt. Speciellt när man bara åt en shake till frukost. Idjut!

Har inget mer att säga förutom att jag är smått sönderstressad fast jag egentligen inte vet varför. Mest för att det jag ska göra är så luddigt och jag vet egentligen inte varför. Jag stressar jämt upp mig inför skitsaker, speciellt i sista sekunden. Men ikväll då ska jag fan bli klar och jag ska bli nöjd.

Imorgon ska vi fira att vi lyckats lämna in vårt första officiella arbete och hoppas att jag kammar hem de där poängen!

woho

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback