Happy valentines day :)!

Glad alla hjärtans dag alla :) Egentligen så förstår jag inte varför folk gör sån stor grej av den här dagen... Om man älskar någon och vill visa det, gör det de andra 364 dagarna oxå då :) Man bör inte överdriva allt just en speciellt dag.
Jag ska tex. Jobba idag. De ringde från Arena personal och fråga om jag kunde jobba mellan 16-18 så jag tackade ja, känner att det är bäst att passa på när de ringer så att man kan få in en fot liksom :) Ska även dit halv 3 för att skriva kontrakt sen kommer allt ske på löpande band sa han :) De får guida mig dit då jag inte har en blekaste aning vart det ligger:S

Men men, jag kommer fira resterande av alla-hjärtans-dag-dagen ensam, men jag ska försöka att inte hänga läpp för det :)

Hoppas ni blir överösta med kärlek och pussar från de som ni tillbringar dagen med! puss sålänge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!

2011-02-14 @ 12:58:39
Postat av: Mamma Rosi

Även om avståndet är långt mellan oss så tänker jag på dig.Love you,puss&kram

2011-02-14 @ 13:02:58

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback