kärringj*vlar...

Hej hopp på er! Kom nyss hem från skolan typ, hade en halvtråkig föreläsning som i följd fortsatte av två riktiga kärringar som skulle berätta om praktiken vi ska ha termin 2. Tydligen så får man inte önska, fixa egen praktik eller komma med förslag vart man vill hamna utan det bestämmer dem. Så man kan hamna överallt i hela jävla sörmland idioter :) Alla blev typ fett lack när de sa det och hon erkände till och med att hon var en kärringjävel :D hehe

Händer annars då? Jo jag börjar få riktiga hatkänslor mot min granne som är såå respektlös mot alla mina granner och inklusive mig själv Spela musik till halv 12 på en söndag natt är INTE vad jag kallar okey :S :( plus han spelar någon jävla turk halalal musik nu med :(

Nej till något positivt... nej har inget idag :) ahha plus att emelie ska svika mig ända tills söndag :S Idag kommer hennes kille och stannar i några dagar, sen kommer hennes familj i helgen och jag har ingen som kommer och hälsar på mig :( buhu ahhah Nej får väl försöka sysselsätta mig med andra saker typ inlämningen (Y) haha

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Helene, du får ju vara med oss. Ju fler desto bättre ;) HAHA

Postat av: Anonym

ha en trevlig dag :)



http://bbarahelena.bloggsida.se

2011-02-15 @ 15:32:32
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback