Kattj***ar

När man har fått sängkläderna nerkissade tre gånger och även ett par byxor så får man säga så. Jag blir så trött och ändå har jag inte haft dem sålänge. Hanen är den skyldiga och han ska kastreras på torsdag och då ska hans dåliga beteende förhoppningsvis försvinna! Annars så har de börjat leka lite mer men skitar fortfarande ner hehe. Är verkligen stor skillnad mellan att ha ett barn och tre. Kanske Bara blir ett barn i framtiden haha jag som vill ha två max tre. Fast barn är väl säkerligen mer krävande än katter så kanske skaffar en hund istl ahha

Har varit på coop och halvstorhandlat idag, eller köpte mest behövligheter såsom städgrejer, yoghurt, flingor blbala osv. Dvs inget roligt! 

Dagarna bara springer iväg och har ingen aning om vad man g, ör med tiden, klockan är snart fem och innna jag ska sova så ska jag hinna med att gå till ica och posta några paket, hämta ut några paket, komplettera lite som jag glömde på coop, laga mat, bada katter och duscha och massa mer haha. HUR ska jag/vi hinna? Kanske borde skaffa en sån där... ehhm assistent :)



Btw jag har sett hur min idiotgranne ser ut och han gör sig förtjänt av namnet!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback