knäppt är bra

Kom hem från solningen för ett tag sen, riktigt skönt att sola. Vi köpte solkort vilket man verkligen tjänar på. 400 kronor för 10 ggr istl för att betala 55 varje gång :D Blev hungrig som fan när jag kom hem så slängde i mig lite onyttigt hehe, pommes och korv, ikväll efterjobbet ska jag göra iordning en broccoligratäng så det jämnar ut sig :D

Jag har kommit underfund med att jag gillar sånt som är knäppt, tycker om människor som är lite knäppa precis som jag själv. Vill kunna skratta och ha roligt med de männniskor jag umgås med. Folk som är stela och inte vågar bjuda på sig själva är bara så jaaaa LAMA! :) ahha Tycker inte ni oxå så? varflr försöka vara "som-alla-andra?" Våga vara knäpp och våga stå för det! :D

Därför är det så bra att jag har fått en riktig knäppis till katt ahha Hon är en enmansshow bara hon. klättrar i sängen, ska komma under madrassen, gör löprundor runt runt på kvällarna, busar som bara den och låter som en ko när hon jamar! Så jävla skön.
Idag när hon fick mat förut och när jag åt korv som jag egentligen inte tycker om när jag tänker efter så fick hon de korvarna som jag inte ville ha och de var antagligen lite varma för hon slickade bara på dem och rätt var det är så tar hon upp en korvbit med klon och börjar typ kasta runt den, snacka om puckad :D ahah hon tror att allt som ligger på golvet kan man leka med. Ska lära henne att man INTE LEKER MED MATEN heehhe

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback