Mitt nya liv.

Jag vet inte hur många gånger jag har intalat mig själv att jag ska börja mitt "nya" liv, att jag ska bli nyttig, sluta med godsakerna och börja träna hårdkörning. Men jag har inte lyckats hålla i det en enda jävla gång. Fast nu har jag iallafall sagt att jag ska börja träna på Friskis igen, gjorde det under större delen av min gymnasietid och jag trivdes faktiskt väldigt bra med det. Man anpassar träningsformen efter humör. Det finns så många olika program man kan välja emellan och skulle inte något av det passa in så kan man ju alltid köra gymmet som är minst lika kul, ska nog börja skriva träningschema med :D

Emelie Sternehov, antar DU utmaningen?;)

Jag ska iallafall börja mitt "Nya" tidigare liv, ett liv då jag älskade träning, fotboll, gym och att röra på fläsket nästan dagligen. Att svettas i sånna här sammanhang är ibland det bästa som finns för då känns det verkligen som att man gjort nytta!

Om en vecka exakt så ska jag börja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag antar !!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback