Seminarium idag :S!

Hatar allt som har med eximinationer att göra, när ens kunskap ska sättas på prov det man säger står i centrum. Inte roligt. Fast egentligen är det väl ingen större grej men ändå. Usch!

iallafall igår kom jag hem som jag skulle, tåget var i tid! yey, sen så mötte Emelie mig hemma, vi gick och hämtade hennes katt hos mig och sen gick vi till ICA. Både hon och jag ska börja våra "nya" liv den här veckan. Jag ska försöka att vara nyttig och lägga allt som har med godis, chips och läsk att göra på hyllan ett bra jävla tag. Jag ska prova ngt som heter soppdieten. Eller enligt mig är det ingen diet egentligen eftersom man ska äta masssssa soppa, frukt, grönsaker gött osv bara det att soppan innehåller mycket igångsättande produkter såsom kål, lök, morötter you name it. Så jag kommer nog gå lös på pruttandet iallafall haha!. Nej men hoppas det inte bli så illa. Fast jag har hört att det ska funkar, att man går ner lite och jag ser det mest som en sporrning till att man kan om man vill. Är inte ute efter att bli pinnsmal utan med välformad och framförallt nyttigare! Får väl se om jag orkar hålla i en hel vecka bara :D

Idag är det hur mycket soppa du vill som står på schemat och massa frukt ( fast inte banan! )

yeey

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback