stolt som tuppen! :)

Viiilken lång dag det har varit idag, helt slut. Har sprungit på stan hela dan efter att vi vart i skolan, åkte ut till tuna park för att kolla på lillesyster och hennes klass som är med i vi-i-femman och de VANN! :D blir så stolt över de små skitungarna som typ är bättre på samhällsfrågor än en själv hehe pinsamt!

De går vidare till sverigefinalen sen tror jag, (om det heter så) de skulle till Uppsala på torsdag, shiit stort! Kanske får en kändis i familje haha :)

Imorgon ska jag och emelie gå ut och gå på morgonen och jag tänkte passa på att sola, känner mig som en likfisk och det måste jag ändra på! :D

annars är allt fina fisken och vi hörs imorgon puuss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback