älskar isbanor

Godmorgon solstrålar :) Visst är vädret fint? ahha nej inte direkt, isbana och regn typ. Men ändå ska jag bege mig ut. Ska gå ner till stan och sen till en kompis för att hämta en bok som jag ska läsa lite i tills måndag, gahh nu börjar det verkligen bli verklighet av min "dröm" bara tre år framför mig och sen ett år till innan jag är klar, förutsättningarna att jag klarar mig dvs :D

Eftersom det lätt blir lite ensamt när man bor själv så har jag planer på att kanske ta emot katter som ett jourhem. Tar hand om dem, rehabliterar dem ett tag tills de får nya permenenta  hem :) Blir nog roligt. En katt kanske kommer redan idag, en 5 månaders katt som heter savannah :)

Får se bilder sen om hon kommer idag :) ha det bra så länge!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback