Är vi påväg mot våren?

Idag har det faktiskt varit en ritkigt fin dag! strålande sol och nästan lite varmt om man stod direkt i solskenet. Mötte upp pappa på stan, uträttade lite ärenden och sen åkte vi hem till mig och fikade lite :) Han var nyfiken på att se hur katten såg ut men såklart så gömmer hon sig den fegisen hehe. Johan ringde förut och frågade om jag ville hänga med honom, anci och adrian till ÖB och köpa lite behövligheter!, great för de har bil hehe. Sen skulle de bjuda på middag :) mysigt. Så ska passa på att köpa massor av kryddor och lite andra saker som är billigast där! Ligger typ på andra sidan stan så lite knepigt för mig att ta mig dit själv. Längtar tills nästa vecka för då får jag lön+  studeibidrag så då blir det catching i plånkan! :)

Mycket jag behöver köpa, men som sagt så blir det prioooritering! Behöver en tv, eller behöver skulle vilja ha en större. Men får se när jag ska lägga pengar på det, känner mig inte i behov av en superduger tv just nu :) Har ju datan och massor av filmer ;)
Nu ska jag fixa lite här hemma medans jagg väntar på resterande av gänget :) kram på er

dagens fråga?!: tror ni vi är påväg mot våren, vågar man hoppas på det eller kommer vi få ett till snökaos?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

Postat av: Jennie ♥

Hej tjejen!



Hoppas allt är bra med dej och jag hoppas inte jag stör när jag bara vill tipsa om denna sak.



Just nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna väggtext/väggdekor i samarbete med Paxlux.se till ett värde för 250 kr :) Hoppas du vill vara med!



http://jennsiii.blogg.se/2011/january/tavling-i-samarbete-med-paxluxse.html#comment



KRAM

2011-01-20 @ 17:57:20
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Rina

söt blogg gmn

2011-01-20 @ 19:38:24
URL: http://rinaslife.blogg.se/
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Jag hoppas verkligen att det inte kommer någon mer snöstorm så man kan ju alltid hoppas! :)

2011-01-20 @ 21:32:57
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback