Att leva med sina val

Ni vet väl hur det är när en låt sätter sig på hjärnan och inte vill försvinna, eller när någon säger något som fastnar i hjärnbalken och bara ekar i ditt huvud. Samma sak tror jag att det är med möten av vissa människor. Jag är en sån som tror att saker och ting sker av en anledning, visst en del saker är såklart slumpmässiga tillfälligheter men andra saker såsom att träffa vissa människor som man aldrig trodde man skulle träffa finns det en mening med. Ibland brukar jag undra hur saker och ting hade sett ut ifall jag inte gjorde det som jag gjorde vid ett speciellt tillfälle eller om jag hade vart på andra platser vid en del tillfällen, hur hade mitt liv sett ut då, idag? Hade jag suttit här då?

Människor, tror jag träffas för att det finns en mening med det, men ibland frågar jag mig själv även, va fan är det för mening med att träffa människor som gör ens liv till det sämre, jobbiga människor? Är det något sorts straff eller är det meningen att man ska bli starkare som människa genom att klara tuffa istiationer? Ibland borde det finnas en tidmaskin som gör att man själv kan bestämma vilka delar av sitt liv som man vill sutta ut eller bara göra om.
Men det finns ju inte det och det är väl bara att bita ihop och göra det bästa av situationen, som sagt. Det löser sig sa hon som sket i badkaret haha! usch

trevlig kväll :)


älskar hur lampan sprider stora snöflingor i taket hihi :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback